.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پشت پرده قهرهای مکرر رویانیان لو رفت!
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که علی پروین وعده داد در صورت خرید سهام این باشگاه می‌تواند مشکلات را مرتفع کند.

به گزارش شمال نیوز، محمد جمشیدی امروز در مصاحبه اي كه با تسنيم داشت صريحا عنوان كرد پروين به وزير پيشنهاد داده است كه سهام پرسپوليس را به دوستانش بسپارند تا مشكلات مالي قرمزها براي هميشه حل شود!

جمشيدي در اين مورد توضيح داد:«در حال حاضر وضعیت مالی باشگاه خوب نیست و به کمک نیاز دارد. با توجه به صحبت‌های معاون اداره مالی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دیگر کمک مالی نمی‌شود، در این شرایط به وزارت ورزش پیشنهاد کردیم که سهام پرسپولیس را واگذار کند.بعد از ارائه این پیشنهاد علی پروین اعلام کرد با توجه به ارتباطی که با وزیر ورزش و جوانان دارد اگر اختیار این قضیه با او باشد با دوستان علاقه مندی که مانند حسین هدایتی دارد، می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. واقعیت این است که نباید به خاطر بقای خودمان پرسپولیس را فنا کنیم و اتفاقاً رویانیان هم این مسئله را پذیرفت. علی پروین وعده داد که می‌تواند مشکلات پرسپولیس را مرتفع کند.»

با اين حرف ها روشن شد كه دليل قهرهاي مكرر رويانيان چيست. پروين به وزارت ورزش پيشنهاد كرده كه سهام باشگاه را به حسين هدايتي واگذار كنند تا آنها بدون هيچ دغدغه اي امور مالي پرسپوليس را سر و سامان ببخشند. البته در اين بين دو مشكل اساسي وجود دارد؛ نحوه واگذاري پرسپوليس كه خود يك پروسه طولاني و زمان بر است. از سويي فراموش نكنيد كه همواره دولت نگاهي استرات‍ژيك به سرخابي هاي پايتخت داشته است. همانطور كه پيشتر اعلام شد بنا به مسائل امنيتي درست نيست مخابرات به صورت صد در صد به بخش خصوصي واگذار شود، چنين نگاهي هم به سرخابي هاي پايتخت وجود دارد. در هر صورت تيم هايي كه هوادار چند ده ميليوني دارند به همين سادگي ها به بخش خصوصي سپرده نمي شوند.

مضاف بر اين پروين و هدايتي يك بار پيش از اين سابقه تيم داري در استيل آذين را دارند و همگان ديدند كه پايان ان همه ريخت و پاش تقريبا هيچ بود! آيا قرار است همان پروژه محكوم به شكست باز در پرسپوليس اجرا شود؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.